مصاحبه آرشیو خبر ها
مورینیو به دنبال استفانو بود

مورینیو به دنبال استفانو بود

بعد از به گوش رسیدن شایعات متعدد مبنی بر علایق تیم های انگلیسی به جذب استفانو استورارو هافبک جوان و با استعداد یوونتوس که با پاسخ منفی باشگاه  مواجه شده بود ، ایجنت این بازیکن با خبرنگاران مصاحبه کرد :

- تمام شایعاتی که از انگلیس مطرح می شود ، درست است ، تیم های زیادی به استفانو علاقه دارند ، به خصوص به لطف بازی ای که مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان انجام داد.اما یووه تمام آنها را رد کرده ، و به هیچ پیشنهادی فکر نمی کند.

- 17 میلیون یورو؟ این اعداد می توانند کم و بیش صحیح باشند ، تیم های درجه ی دو انگلیسی هم با منابع مالی که دارند بسیار ثروتمندتر از هم رده های خود در ایتالیا هستند.در سری آ‌ ما از سوی ۶ تیم پیشنهاد داشتیم ، همه ی آنها او را به صورت قرضی می خواستند.

- در انگلیس چلسی هم بود. اما بعد از اخراج مورینو همه چیز به هم خورد.آقای خاص پیشرفت استفانو را با اشتیاق زیادی دنبال می کرد ، اما یوونتوس قصد فروش او را نداشت ، یووه اولین تیمی بود که شیفته ی رشد این بازیکن شد و انها می خواهند ببینند که او تا کجا می تواند پیش برود.

- استفانو کاملا روی کارش در یووه متمرکز است ، او می خواهد نشان دهد که بازیکن مهمی در یوونتوس بوده و در تورین خوشحال است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: